Концепція кафедри
 
      
     
  - Якісна підготовка висококваліфікованих фахівців в області моделювання 
  економічних процесів, розробка автоматизованих систем управління, їх 
  впровадження та підтримка
- Наукова робота в області економіки, організації та управління 
  підприємствами, моделювання економіки. 
 
 
     
 
     
Стратегічна  мета кафедри: розвиток наукової діяльності в галузі економіко-математичного  моделювання  та сучасних інформаційних  технологій і підготовка висококваліфікованих фахівців з економічної  кібернетики.
  Головною метою  підготовки фахівців з економічної кібернетики є задоволення потреб  особистостей, господарюючих суб’єктів, урядових інститутів, громадських  організацій та держави в цілому в отриманні відповідного продукту освітньої  галузі. Реалізація визначеної мети здійснюється через:
  - задоволення  потреб особистості у вищій освіті, розвитку інтелектуальних, культурних,  духовних, світоглядних і загальнолюдських якостей, оволодінні професійними  знаннями та уміннями;
- задоволення  потреб підприємств усіх форм власності у висококваліфікованих фахівцях з  економічної кібернетики;
- задоволення  потреб університету у власному розвитку, а також у формуванні позитивного  іміджу університету.
Завданнями  підготовки фахівців з економічної кібернетики є:
  - розвиток  інтелектуальних, фізичних, культурних, духовних, світоглядних і  загальнолюдських якостей особистості, національної самосвідомості і  патріотизму;
- здійснення  заходів щодо забезпечення пізнання змісту загальноосвітніх дисциплін, а також  створення засад для набуття глибоких професійно-орієнтованих системних знань і  навичок;
- формування  системи професійних знань і умінь з циклу професійних дисциплін, набуття яких  здатне забезпечити ефективну діяльність випускника;
- забезпечення  конкурентоспроможності випускника університету на ринку праці.
Згідно концепції розвитку напряму підготовки “Економічна  кібернетика” визначаються наступними принципами:
  - єдність  теоретичної і практичної підготовки, навчальної, наукової і виховної роботи;
- гуманізація  освітньої діяльності, національна спрямованість, органічне поєднання її з історією,  культурою та здобутками України;
- гармонійне  поєднання інтегрованості, варіативності та індивідуалізації змісту і форм  навчання;
- демократизація  освітньої діяльності, пріоритетність загальнолюдських цінностей;
- безперервність  освіти, цілісність і наступність у навчанні та вихованні;
- відповідність вимогам  Законів України; нормативним документів Кабінету Міністрів України,  Міністерства освіти і науки та інших міністерств; державним стандартам та  досвіду освітньої діяльності. 
 
     
 
     